Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Kelty

Сортування:
за популярністю по новизне спочатку дешевше сначала дороже за назвою


Рюкзаки, намети, спальні мішки компанії Kelty є частиною американської культури, як Harley-Davidson, McDonalds та інше.
Це культовий американський бренд, родом з Боулдера (штат Колорадо) - самого серця Скелястих гір, компанія створює спорядження для пригод з 1952 року і стабільно вдосконалюється.
Асортимент KELTY включає намети, спальні мішки, туристичні та спортивні рюкзаки, меблі та аксесуари для кемпінгу.
Основна ідея виробника - створення інноваційного продукту, який буде водночас простим у використанні, зручним, надійним і довговічним.
Компанію заснував Ашер Келті (Asher "Dick" Kelty), який став одним із перших, хто створив і почав продавати по всьому світу Kelty travel backpack.
Він вважається винахідником рюкзака однойменного бренду Kelty, в основі якого була алюмінієва рама. 
Ідея створення такого рюкзака виникла 1951 року, під час походу в горах Сьєрра Невада. Він помітив, що його друг вставив дерев'яні опори свого рюкзака в кишені штанів, тим самим передаючи значну частину навантаження на стегна, що давало йому змогу тримати спину прямо і рухатися з великим комфортом. Після повернення додому, Келті почав створювати рюкзак з нейлону і легкої алюмінієвої трубки, додавши поясні ремені з м'якими лямками для розподілу основної ваги на ноги.
Дуже скоро всі друзі-туристи почали просити його зробити схожі рюкзаки і для них, і Kelty вирішив виробляти іх для продажу.
Компанія працює вже більше ніж 70 років - з 1952 року!
Її історія почалася з "гаражного" виробництва. Дік особисто проєктував і варив рами, а його дружина Нена кроїла і шила для них мішки, пояси і лямки.
Після Другої світової війни на складах залишилася маса невитребуваних армією США матеріалів, які ринули на цивільний ринок, - тонкий парашутний і міцний балістичний нейлон, алюмінієві пряжки, особливо міцні нитки та інше.
Сам Дік Келті до і під час війни працював на авіазаводі Lockheed, де познайомився з алюмінієм, який у ті часи ще не був широко поширений у цивільному побуті.
Найімовірніше, знання властивостей цього металу і підштовхнуло його варити з нього рами своїх рюкзаків.
Індустрії туристичних рюкзаків у США початку 1950-х ще просто не існувало, у походах використовували або самошив, або армійське спорядження, тому рюкзаки Келті стали проривом, а кожен їхній елемент - серйозним нововведенням.
Дік вручну гнув трубки і пластини з авіаційного алюмінію, щоб вони прийняли анатомічно зручну форму, його жінка Нена щільно набивала м'які плечові лямки і зшивала грубими нитками водостійкий нейлон.
На виході виходив туристичний рюкзак, який не мав на той момент аналогів ні в США, ні в світі.
Коштував рюкзак Kelty на ті часи теж немало - цілих 24$, що еквівалентно сучасним 255$! Тобто на рівні цін сучасних туристичних рюкзаків середнього обсягу з числа моделей високого класу.
Продажі рюкзаків з кожним роком збільшувалися в рази, і вже 1956 року сім'я Келті повністю переключилася на їхнє виробництво, продавши свою столярну майстерню.
Пізніше продажі, асортимент і репутація рюкзаків Kelty тільки зростали, цьому сприяли і туристичний бум 1960-х, і участь компанії в крутих проєктах.
В 1963 їхні рюкзаки використовувала команда Джима Віттакера під час першого сходження американської команди на Еверест раніше не пройденим західним ребром.
В 1966 з рюкзаками Kelty вирушає в Антарктиду експедиція Національного географічного товариства.
В 1975 з ними вперше піднімається на вершину К2 американська команда.
Не дивно, що марка Kelty набула культового статусу для спільноти туристів і альпіністів США. Почасти тому компанія досі випускає рамні моделі рюкзаків "як з 1960-х".
Повністю сімейним бізнес Kelty залишався порівняно недовго, вже 1971 року Дік продав свою справу великій компанії, але ще 6 років пропрацював як керівник.
Великі ресурси дали змогу помітно розширити асортимент, тепер, крім рюкзаків, під маркою Kelty почали випускати туристичні килимки, спальники, пончо і навіть мембранний одяг.
Нове керівництво виявилося досить прозорливим і не пустило бренд під укіс.
Багато відомих у професійному середовищі США розробників спорядження встигли попрацювати над екіпіровкою Kelty в 1970-1980-ті, привносячи в неї свіжі ідеї. Це дало змогу марці утримувати свої високі позиції на американському ринку спорядження для активного відпочинку. А робити це дуже складно, тому що конкуренція там позамежна. Колишні заслуги не відіграють визначальної ролі, вибір у магазинах просто величезний, і outdoor-компаніям потрібно докладати чимало зусиль, щоб не загубитися серед конкурентів.
І такий ризик в історії Kelty був - на рубежі 1990-2000-х вони не включилися в перегони ультралайт-спорядження, продовжуючи створювати надійне класичне туристичне спорядження, яке, однак, швидко морально застарівало на тлі просунутих конкурентів. Можливо, в Kelty вирішили не наздоганяти поїзд, що йде, а замість цього зайняти незвичайну цікаву нішу.
Мова про кемпінгове спорядження нової хвилі.
Традиційний підхід до відпочинку в кемпінгу передбачає відтворення домашнього комфорту на природі: величезні намети, пишні широкі спальники, розкладачки, великі газові плити і неодмінно автомобіль, щоб перевозити все це.
У Kelty ж стверджують, що кемпінг не повинен обмежуватися наметовим табором навколо машини.
Що набагато цікавіше піти туди, куди не може доїхати транспорт, і весело провести час із друзями в красивій природній локації.
Що кемпінг - це, перш за все, доступний кожному спосіб відволіктися від повсякденної міської рутини через активний відпочинок і спілкування з природою.
На такий підхід добре ліг формат простих походів вихідного дня, які не потребують великого досвіду і хорошої фізичної підготовки.
Це короткі піші та веломаршрути, сплави на SUP-бордах і каяках з подальшою тривалою стоянкою в гарному місці, де можна посидіти біля багаття, приготувати незвичну страву і пограти з друзями в настільні ігри або м'яч.
Тому сьогодні Kelty стали одними з головних популяризаторів походів вихідного дня в США.
У своєму блозі колектив компанії дає поради щодо організації табору, підбору спорядження, відпочинку з дітьми та домашніми улюбленцями, а також ділиться ідеями про те, де і як можна провести офіційні свята на лоні природи.
Сьогодні більшість моделей Kelty виробляється з сучасного синтетичного матеріалу - міцного і надійного поліестеру.
Kelty залишається і донині однією з небагатьох компаній, яка спеціалізується на продажу рюкзаків з алюмінієвим.
Також прекрасно зарекомендували себе і спальні мішки Kelty, які виготовляють як із синтетичними, так і натуральними наповнювачами (гусячий пух).
Спорядження Kelty широко відоме в усьому світі, його можна зустріти в асортименті найбільших онлайн-магазинів екіпіровки для туризму в США.  

Розгорнути
Вгору