Кількість
|
Вартість
|
||
|
Sea To Summit
"Sea To Summit" - у перекладі з англійської означає "від моря до вершини". Для когось із нас це просто красива фразочка, для інших - назва крутого туристичного бренду, а для декого - це було мрією, яку вони здійснили…
До зустрічі двох ідейних хлопців Тіма Маккартні-Снейпа і Роланда Тайсона, кожен з них фанатів горами і займався скелелазінням та альпінізмом. Вони були справжніми шанувальниками активного способу життя і обидва жили в Австралії, але в різних регіонах, і до певного моменту шляхи їхні не перетиналися.
Активний хлопець Тім Маккартні-Снейп переїхав до Австралії з батьками, коли йому виповнилося 11 років. Ріс на фермі, його допитливість нерідко була причиною його пригод. Після вступу до Geelong Grammar School з'явилося захоплення подорожами. Під час вступу до Австралійського національного Університету він був зарахований до альпіністського клубу при університеті ANU (ANUMC).
Там він стрімко розвивав навички скелелазіння та альпінізму. У 1971 році здійснив перше сходження в Південних Альпах. Він був настільки вражений усім побаченим, що написав емоційне есе, яке незабаром було надруковано в багатьох спортивних журналах тих часів. До цього він навіть уявити не міг нічого подібного. Гори, їхня велич і суворість назавжди оселилися в серці юного Тіма. А Еверест, як найвища точка світу, став його мрією...
Пізніше були Аннапурна II, Дунагірі, Ама-Даблам. Саме під час сходження на Ама-Даблам Тім побачив вершину Евересту і утвердився у своїй меті підкорити цього гіганта. І 1984 року його мрія здійснилася, Тім Маккартні-Снейп у складі невеличкої австралійської команди піднімається на Еверест північним схилом без кисню, в альпійському стилі. Це було першопроходженням маршруту, за що пізніше він і вся їхня група отримають медаль Ордена Австралії за заслуги у сфері альпінізму. Про цю експедицію було знято документальний фільм.
Другий батько компанії Sea To Summit - Роланд Тайсон у цей період теж даремно часу не гаяв, він був яскравим прикладом молоді того часу - фінансово незалежний, спортивний, веде активний спосіб життя. Він захоплювався скелелазінням і альпінізмом. А щоб самостійно оплачувати свої поїздки на скелі та подорожі, він, починаючи з 1983 року, шив легке і практичне спорядження у себе вдома на старенькій швейній машинці. Речі були по-справжньому якісними, завдяки чому користувалися популярністю у місцевих туристів. Він уважно вивчав матеріали та побажання своїх клієнтів. Вникав в особливості крою та шва. Пізніше до нього приєдналася його мати, і вони відкрили невеликий магазинчик під назвою Намч Базар.
Після першого підкорення Евересту Тім Маккартні-Снейп подорожував країною з лекціями, і доля занесла його в рідне місто Роланда Тайсона, де вони й зустрілися на одній з лекцій. Це була історична зустріч для всієї outdoor-спільноти. Їхня розмова почалася одразу після лекції з теми гірських лиж і закінчилася на світанку шаленою витівкою. Там, у розмові, була народжена ідея сходження "sea to summit". Вони дійшли думки, що класичне сходження з базового табору не може бути вірним подоланням висоти 8848 м. Адже, по суті, сходження починається вже на висоті 1440 м над рівнем моря. Першим, хто висунув таку думку, був оператор Майкл Діллон, який займався зйомками пригод і в цей період знімав фільм про відомого Тіма Маккартні-Снейпа, першопрохідця Північним схилом. А два ідейних скелелази взялися її реалізувати. Було прийнято рішення пройти маршрут від рівня моря до вершини Евересту. Весь маршрут становив 1200 км і брав свій початок на острові Сагар у Бенгальській затоці. Вони ставили перед собою нереальне завдання - пройти через вологі тропіки Індії, через Непал, і тільки після цього сходження на вершину Західним гребенем.
Експедиція Sea To Summit
Далі були місяці підготовки та виготовлення спорядження. Тім шукав спонсорів, одним з яких стала компанія Australian Geographic та інтенсивно тренувався. Роланд у цей час зайнявся спорядженням, необхідно було враховувати всі нюанси й особливості такої тривалої експедиції. Все спорядження мало бути міцним, надійним і мати мінімальну вагу, оскільки маршрут передбачався досить довгий і складний. Можливо, саме завдяки правильному спорядженню їм вдалося досягти своєї мети.
Кілька місяців потому, 5 лютого 1990 р., стартувала унікальна експедиція, метою якої було підняття нависоту 8848 м, починаючи від рівня моря і закінчуючи піком вершини. Весь маршрут зайняв близько трьох місяців і 10 травня о 9.45 Тім Маккартні-Снейп самостійно вдруге піднявся на вершину Евересту. У цьому сходженні він мало не помер від знемоги, організм був настільки виснажений, що на подолання відстані з 8230 м і 8536 м йому знадобилося трохи більше шести годин. Запаморочення, діарея і холод давалися взнаки.
У результаті Тім здійснив свою мрію, а Роланд здобув славу і популярність завдяки своєму спорядженню для цієї експедиції. Його продукція пройшла всі випробування, починаючи вологими тропіками і закінчуючи суворими вітрами високогір'я. На жодному етапі не виникло запитань щодо її якості, що й дало змогу досягти поставленої мети.
Історія компанії Sea To Summit
Але не тільки підготовка до експедиції об'єднала двох ентузіастів. Любов до гір, якісне спорядження і бажання полегшити умови побуту туриста під час тривалого сходження зблизили хлопців. Вони налагодили виробництво ультралегкого, але при цьому дуже міцного спорядження. Кожен вніс свою частку в цей процес - Роланд реалізовував свій попередній досвід з конструювання та пошиття спорядження, він шив спальники, водонепроникні мішки і накидки. Тім узяв на себе просування продукції на ринку Австралії. Так було засновано компанію під назвою Sea To Summit.
Висока якість продукції і правильний маркетинг дали змогу посісти провідні позиції на ринку outdoor-продукції Австралії. Але компанія розширювалася і вихід на іноземний ринок не змусив себе довго чекати. Кілька років по тому Sea To Summit вирушили на туристичну виставку в США тільки з одним товаром - це був унікальний спальний мішок для альпіністів власної розробки з найнижчою на той період вагою. Чудові характеристики і використання новітніх технологій дали змогу перевернути всі уявлення про спорядження на західному ринку. Це дало можливість вийти на міжнародну арену з продукцією бренду.
Другою знаковою подією для розвитку стала співпраця з Wilderness Equipment. Це забезпечило продажі на території Європи, а в австралійських магазинах з'явилася продукція зарубіжних виробників.
На сьогодні головний офіс компанії так само, як і багато років тому, розташований у рідному місті Роланда - Перт. Це дає змогу розробляти і тестувати більшу частину продукції на місці. Компанія виросла і тепер філії розташовані в 35 країнах, а експорт здійснюється в більше, ніж 60 держав на різних материках. Кожен, хто стикався з туристичною сферою, чув про Sea To Summit. Адже компанія займається виробництвом гермомішків, спальників, туристичних килимків, легкого посуду. Нещодавно було розроблено перші намети.
Але головною відмінною рисою компанії є не великий асортимент, а унікальні характеристики продукції. У той час, коли інші виробники роблять ставку на основне спорядження, а виробництво аксесуарів виносять на другий план, Sea To Summit створюють технологічні, єдині у своєму роді і, головне, затребувані товари для активного способу життя. Вони розробили унікальні у своєму роді:
- Ultra-Sil, який являє собою пропорційно оптимальну комбінацію силікону і поліуретану; матеріал дуже легкий, міцний, він абсолютно не пропускає вологу; використовується під час виготовлення гермомішків, серії рюкзаків DayPack;
- Ultra-Sil Nano - наступне покоління Ultra-Sil, зберігши всі основні характеристики попередньої версії; має на 30% меншу вагу; напівпрозорий;
- Рушники, які здатні вбирати до 5 разів більше власної ваги; ультратонкі; дуже компактні;
- Складний посуд із термостійкого силікону; розроблено першу складну каструлю з алюмінієвим дном;
- Екологічно безпечні шампуні та мила, які не завдають шкоди навколишньому середовищу;
- Ультралегкі та компактні спальники і килимки які започаткували еру легкоходства як самостійного типу туризму;
- Гамаки.
Розробляючи кожен новий продукт, вони проходять шлях від "навіщо і для кого" до "як удосконалити і полегшити" - від "рівня моря" до "вершини".
Філософія продукції Sea To Summit
Починаючи з 1990 року і донині компанією рухає перфекціонізм дизайну, який дає змогу розробляти геніальні та функціональні продукти. Під час виробництва багато уваги приділяється деталям, завдяки чому досягається максимальна функціональність продукції. При цьому береться до уваги особливий австралійський підхід "без турбот". Це дає змогу створювати спорядження для людей, для їхнього комфорту в похідних і екстремальних умовах. Щоб максимально полегшити побут туриста компанія продовжує свої дослідження, розробку нових методів і матеріалів для виробництва.
Уся суть компанії полягає в тому, що одні скелелази й альпіністи створюють для інших скелелазів і альпіністів по-справжньому якісне спорядження. Щоб там, на висоті, в складних умовах не відволікатися на різні дрібниці, щоб була можливість спокійно насолоджуватися і хоч трохи наблизитися до того прекрасного, що кличуть ГОРЯМИ.
Компанія піклується не тільки про комфорт людини, а й про навколишнє середовище. Все виробництво Sea to Summit передбачає екологічність продукції та скорочення негативного впливу. Бренд представляє певні товари, що відзначені сертифікатом, наданим Центром Outdoor Етики "Leave No Trace" (Не Залишай Слідів). Ця позначка означає, що продукція за правильного її використання дає змогу:
- Створити комфортні умови для подорожей;
- Залишити після себе мінімум слідів перебування в дикому середовищі
При цьому Тім Маккартні-Снейп є творцем не тільки бренду туристичного спорядження, а й одним із головних покровителів організації під назвою Всесвітній рух за трансформацію, яка займається вивченням людини, її впливу на світ і поліпшення аспектів життя. Це більше філософський рух ніж комерційний. Суть діяльності полягає в тому, що тільки усвідомлена людина осмисленими діями здатна як творити, так і руйнувати все навколо себе. Тім проводить паралель між вивченням розуму людства та підкоренням вершин. Там же, у співпраці інших засновників зародилася концепція, яка виступає за збереження природи в її первозданному вигляді та розвиток людського розуму для того, щоб піклуватися про навколишній світ.
Висновок
Творці компанії Sea To Summit Роланд Тайсон і Тім Маккартні-Снейп змогли не тільки втілити свою мрію про сходження "від моря до вершини" в реальність, а й дати можливість наблизитися до своєї мрії іншим. Адже насолоджуватися всією красою нашої планети набагато приємніше, загорнувшись у теплий спальник і гріючи руки об чашку з чаєм, аніж тільки й думати, як відігрітися в похідних умовах😊. Вони зняли з нас тягар важкого рюкзака і дали можливість подорожувати без нічого, водночас не втрачаючи в комфорті ні грама. Їхнє технологічне спорядження істотно полегшує похідне життя і водночас дає змогу мінімізувати вплив на довкілля.
Сьогодні ж колишні ентузіасти-альпіністи, вони ж творці Sea To Summit, мабуть, найтехнологічнішого спорядження, залишаються біля керма компанії, катаються на лижах, освоюють нові маршрути, читають лекції з альпінізму і продовжують створювати для нас дивовижні речі, подаючи нам приклад того, як отримувати задоволення від контакту з природою, при цьому не завдаючи їй шкоди.